tävlingarna

Hejsan hoppsan idag vare tävlingar.
Blackis var ju inte med:( men när vii var där kom vi på att han kunde vart med.Med eva-lotta.
Smart att komma på det nu -.-
Jag tog iaf ganska mpnga bilder så dom dyker nog upp i morgon.
Ville ju ta mke bilder på matilda.Men självklart när man bestämt sig för det så blir det bara 1 bild som faktiskt blir ganska bra på henne...-.-
Men aja...
Gick iaf jätte bra för henne ,men hon får skriva om sina rundor själv:)
Jag och min mamma tycker iaf det såg jätte fint och bra ut :)
Red Blackis iaf.Gick itne alls bra han var sjukt elak i munnen och ville bara springa med huvudet uppe,så mamma fick rida han.Men han löstes bara lite ändå=/ Nu får jag inte rida han förän på fredag igen efter som att mamma jobbar kväll:(
Kommer uppdatera med ngt ändå :)
//Jennifer

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0