Saker jag vill ha

Åh finns så mke jag vill ha och nu har det ju kommit nytt till hööks....
Synd att man itne har pengarna :(
tröjan 579 kr.                                                             åå tror jag döör!stövlarna:Oge mig:( 1899 kr
Bara 199 kr för de här skorna :O fett billigt:O
Behöver faktiskt ett par nya skor snart
som slit och släng skor!
Då vill jag absolut ha de här!!! :D
Bara 199 kr för de här skorna :O fett billigt:O
Behöver faktiskt ett par nya skor snart
som slit och släng skor!
Då vill jag absolut ha de här!!! :D
299 kr st!Ska absolut köpas när jag får pengar så fett snygt äre!Vi ha svart röd och blå! :D
249 kr! Grymt snyggt! Fast om jag får pengar kommer den nog inte i första hand :( men vill ha! :D
Hm?ngn mer än jag som har tänkt på det här om vatten matta.Fett dyrt att att köpa en för 500 kr nr man bara kan ta en blå pressening vad är det för skillnad?Att preseningen är lite tittgare.
På en hoppträning när vi körde titt-hinder hade dom en presening.;)
//jennifer

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0