inte tid

Hejsan sorry för dålig uppdatering och för att jag inte lagt ut täblingsbilderna....
Har itne haft tid att göra iordning bilderna men hoppas jag kan lägga ut dom på söndag om inte jorden gått under ;)
Idag har jag iaf ridit lite på banan med Blackis.
Han var duktig med tanke påatt jag inte ridit han sen i måndags.
Men i ena varvet i galoppen ville han inte galoppera.Han stannade hela tiden och sånt.=/
Imon ska jag rida väldigt tidigt och sen ska jag till öknä till mormor och morfar sommarstuga.
Så vet inte om jag hinner skriva på morgonen är när jag ridit.
Men skriver jag itne så vet ni vf iaf :D
Shaooo:)
//jennifer

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0