Första LB och LA programen

Var sååå trött igår så jag skrev inte ngt (jag vet, JAG ÄR LAT!). Bilder och klipp kommer från tävlingen sen.

Vi fick rida i värsta stormen kändes det som. Det blåste såå mkt så att man knapt hörde pippan när man fick börja programen.

För att aldrig ridit LB och LA innan så tyckte jag att det gick bra! Det vi hade lite otur med var att det var lag-finalen i Div.2, så jag hade ju inte en chans!

I LB så var jag nog lite nervös så det gick sisodär. Jag fick många 6:or, tre 7:or och någon 5:a och 4:a.
Fick 58,28%.

I LA så red jag bättre än LB, Sune var trött så han blev lite tjurig och tog upp huvudet rätt så ofta. Fick 55,79%.

För att vara första gången så är jag jätte nöjd. Ska bli kul att gemföra poängen nästa termin. Se hur mkt det har förenstats.

//Matilda

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0