dressyr+hoppning

Sorry för dålig uppdatering...
i lördags red jag ju dressyr som jag skrev att jag skulle göra.Han gick grymt underbart snyggt.Första gången jag galopperade gick han ner på tyglen nån gång då och då vilket var grymt bra sen när jag galopperade en gång till gick han på tyglen 75% av det jag galopperade fattar ni hur stolt jag var då???:D
Älskade häst.Och ja han gick helt underbart fett nöjd med det ridpasset.
IDAG:
Idag var det hoppträvlingar i braås regional för häst.Så jag var där med mamma och hjälpte till.På anslags tavlan står det vilka som är där och hjälper till och min mamma heter gustafsson i efternamn så alla tror jag också heter det så i bland skriver de sandberg och i bland gustaffson som de gjort i dag -.-
fett störande.
Men sen var jag så trött så red bara lite hoppade lite så han kmr i håg det förhoppträningen..Han var skit duktig.Tycker faktiskt för typ första gången att jag opckså var duktig haha :)ne men följde med hani språnget även om han hoppad elit ekonstigt som unghästar gör :)
Imorgon är det hoppträning hoppas vi hittar på ngt kul kul :D
//Jennifer

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0