Dressyr.....

Ja det var ju dressyr träning igår, vi tränade på galopparbetet och på lite framdelsvändningar. Det gick bra tyckte jag för mig och Sune, bästa galoppen jag har haft på han och sen så fungerade det att göra vändningarna med han :D:D:D:D
Har anmällt mig till en till lokal dressyr tävling idag, ska tävla i LB:1 och LA:1, jag anmällde mig bara i LA:1 för att vi tyckte tat det var onördnigt att åka ganska långt för att bara starta en klass + att det skulle vara kul och hur mkt % jag får nu i LA:1 och hur mkt jag har förbättrats när jag rider LA:1 till hösten igen med han.
_______________________________________________________________________________________

Idag så var edt 2 år sedan Bob kom till oss! <3


Plus att iad är det 11 år sen Sune föddes! <3 Grattis sötnos!!


//Matilda

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0