Dressyr tränig.

Idag var det dressyr träning och jag red Hajen han var jätte seg och jag hade glömt sporrana hemma-.-
Vi övade ganska mke i galoppen och gjorde lite framdelsvändningar.Det gick bra men Hajen funkade bara i ena varvet med framdels vändningar.
Är nöjd annars ,men var väldigt trött för vi hade haft orientering idag.Jag och min kompis sprang nästan hela rundan och det tog 43 min så benen var slutkörda;)
Sommarhoppet:
Anmälde mig till sommarhoppet(tror jag iaf det heter)med Blackis älskling.
Anmälde mig till 60+70 cm:)
Det är vecka 25 en tisdag.Så får hopas det går bra :D
Vill börja hitta på lite saker med han för det händer aldrig ngt.:)
Bilderna från tävlingen i går:
Laddar upp dom i mon hann inte i dag:)
/Jennifer

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0