Änkligen!!!!!

Nu går det änkligen att publesera för mig!!!!!!! SUPPER GLAD!!
Orkar inte att skriva allt som har hänt när jag inte har skrivit!

Men kan ta lite ifrån igår!

Dom som hade Sune när han var 6-7 år var gär och häsade på han igår.
Sen så var N och M här och red. Jag övade lite delar från LA:1 programet med han. Han gick riktigt bra, det var bara att han inte ville komma ihåp så mkt. Han gick ju på tyglen men bakdelen gick näst in till aldrig under han. :P


Föresten så fyller Sune 11 år på tisdag (17 maj)! Plus att det är Bobs "fördelsedag" också. Elr det var då han kom till oss så det är df han fyller år då. Så vi får "fira" båda två!

I morgon så är det dags för den lokal-ponny tävlingen i Braås. Någon som ska vara med?

Jag ska hoppa Sune i clear rounden (80 cm) och starta min första LC (90 cm) med han! :D

//Matilda

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0