sorry för dålig uppdatering,öland nästa

Hejsan förlåt för dålig uppdatering.Mailda kan inte logga in på blogg.se vet inte vf de bara laggar tydligen:(
Jag har inte hunnit att blogga men iaf.Har börjat rida med vanligt bett nu igen.Han var jättte stark men gick ändå ganska fint.Saknar pessoabettet lite.Han gick underbart med det och jag behövde inte alls ta han mycket i munnen.Men det är ju snart dax för att börja tävla lite och man får ju inte tävla med pessoa..:)
Vet ni vad som händer i dag?
Jo jag och matilda ska till öland.Min familj ska dit och hon ska följa med.Så det kommer inte bli uppdatering här i helgen.Men när vi kommer tbx kommer det komma massa bilder hooppas jag:)
Ha en bra helg
Jennifer

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej:) fin blogg,kolla gärna in min:)

2011-06-05 @ 17:18:40
URL: http://madeleineduffy.devote.se
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0