öde...

Hejsan!
Ni kanske undrar vf bloggen ligger i öde just nu!
Det är för att jag har vart i väg och åkt skidor(för andra gången i mitt liv och jag trillade inte*stolt*)
och Matilda är i göteborg på horseshow :)
Någon som har vart där? :)
Vi får hoppas att hon berättar lite om hur det gick för dom idag när hon har tid :D
Jag har ju inte ridit i dag då jag inte haft tid men vi släpte in hästarna i dag på morgonen(vi brukar inte det men stallägarna är i gbg dom mee)
När vi öppnade stalldörren mötes vi av pompom(en shettis på 29 elr 30 år) han ville ut i hagen haha ;)
Och ena boxdörren var öppen.
Tur att det inte var Blackis dörr han hade garanterat gått ut:S
Sen har vi vart där i kväll och släpt in hästarna och fixat :)
nu är det snart melodifestivalen någon som tittar på det? :D
/Jennifer

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0