Nathalie och jag har bestigit "bajsenekajse"!

Klart i stallet och har varit ute och ridit med Nathalie och Melanie (två systrar som är hos mig och rider ca två gånger i veckan) med!
ÄLSKAR VÄRKLIGEN SUUUUUUUNNNNEE! På sport lovet så har jag tränat mycket dressyr med han och i dag så behövde jag bara röra lite på handen så gick han som en pärla! <33
Bild från idag på Sune och Ludde!! <3
När vi hade ridit klart så hjälpte Nathalie och Melanie mig med stallet. (Jätte snällt av dom! ;))
Nathalie och jag besteg bajsenekajse (gösselstacken) då! xP Måste verkligen tömmas snart!!!!!!!!!!
Kommer bli intresant i kväll och imon! Pappa och min bor ska ta hand om hästarna när jag och mamma är i Göteborg! HAHAHAHAHAAAAAAAAA undrar hur det kommer gå?!
//Matilda

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0