hiss och diss(Y)

CRW® Catania Jacka

pris:279 kr
Jennifer:Jag tycker jackan ser snygg ut  och priset var helt okej(Y)
Hiss
Matilda: Tycker att den är snygg, fast alldeles för mycket om man ska ha det i stallet!
DISS!

Varselväst Rockfish®

Pris:599 kr
Jennifer:Jag tycker inte den är så fin.Men jag vet ju inte heller hur västar ska se ut xP eftersom att jag aldrig använder sånna.Och jag har heller ingen tanke om att köpa en.....
men visst den är bra för de som gillar västarmen
Diss enligt mig den är ganska dyr också..:P
Matilda:Tycker att den inte alls är något för mig! Gillar inte västar alls + att den är rosa!
DISS

Gold Medal® Sport Allroundschabrak

Pris:299 kr
Matilda:Tycker att den är VÄLDIGT snygg! Rätt så tuft med att det står 76 i hörnet med!
Helt klart en HISS!
Jennifer:Älskar detta schabraket.Finns ju även i andra färger vill gärna ha i allaxD
Iaf så är dom grymt snygga!:)
Priset är väll sådärlite för mycket men dom är helt klart värda de ;)
Hiss (Y)

Fleecetäcke ponny

Pris: 249 kr
Matilda: Lite för mycket färger för min del. Fast tycker ändå så att det är ganska snyggt...
Fast bli ändå så en DISS!
Jennifer:Tycker inte det är snyggt alls!Det blir för mycket.Men visst det kan vara gulligt på vissa hästar :)
Men om man sedan köper en grimma till går det över gränsen!;)Men en sak som är bra med hela outflitsen är att grimman iaf är snygg och man köper den för sig själv!
Diss
Hoppas ni gillar våran hiss och diss:)
Kommentera gärna vad ni tycker? :)

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0