GHS.....

Nu så har man varit där med!
Jätte kul var det, tittade på vanlig hoppning på 1.40, agility, GP ponny finalen, gymkana (stavning) och nationel tidshoppning!

Jag sitter vid fel darta nu, så det kommer mer bilder och info om hur det var lite senare!!!

Köpte iaf inte så mycket!!

Det blev:

* 4 grimor till hästarna ;) 


           
          Sunes                            Bobs                           Luddes                           Reserv

Det var 100:- för 4 st så mamma och jag tog det ;)

* En lonskeringslina (stavning)



Kom ej ihåg hur mycket det kostade!


* Ett par sporrar



30 :- för sporrarna och 20 :- för läderremmarna.

* Ett par vita hanskar



Jätte sköna allså!!! Dom var mjuka och som sakt JÄTTE sköna!!!

80 :- för dom med!

Mamma sa att hon ska beställa ett vitt schabrak och vita lindor till mig i mars!! Från agria var dom ifrån. Inte jätte snygga fast dom var helt okej! Helvita och sen så stog det Agria med blått på dom....
Vi tog en börjes tidning med. Och där har jag hittat ganska mycket jag kommer beställa! ;)

Det kommer bilder på  uppvisningen imon eller ikväll!

//Matilda

Kommentarer
Postat av: viktoria - marks största blogg!

Härlig blogg :) Allt bra idag? :)

2011-02-27 @ 19:17:04
URL: http://viktorias.nu
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0