Dumma data

Tog bilder i dag från hoppträning tyvär inte bra (mamma som fotade hihi)
Problemet är att det inte går ladda upp bilder på denna datan på det enklaste sättet och jag hittar inte kablarna till den:(
Men kan ju ändå skriva lite om träningen och lastningen:)
Blackis vägrar gå in i transporten och stegrar och sånt men för ngr veckor sen välte han och trillade.De har gjort att han är mycket försiktigare och stegrar inte lika högt vilket är en fördel för oss eftersom att vi inte kan hålla han(självklart är det inte bra att han trillat)
Så lastningen tog bara max 10 min :)
När vi kom fram det var det dags Blackis stormade in i ridhuset och  var helt galen.
Framridningen gick bra fick hålla han i traven för han var väldigt pigg.Igaloppen kunde jag int ehålla han så vi fick galoppera själva sen medan alla skrittade.
Sen hoppade vi.Vi hoppade planka,traktor hjul och sånt:)
Det svarta sträcken som går mellan hinderna betyder att de hoppas i sträck :) och de korta svarta strecken betyder att hindret är snett :)
Och självklart kan inte allt gå bra :P
Vi kom mot den vita plankan och blackis stannade så jag tappade balansen han blev rädd och började springa och jag var väldigt nära att trilla av.Jag hade nog kunnat sitta kvar men kände att risken skulle vara stor att han kastade av mig så av ren reflex HOPPADE jag av han samtidigt som han sprang .Landade på fötterna :)
Ingen kan säga att vi rytatre har dålig balans ;)
Men blackis forstog med en gång att något saknades på ryggen så det gick bra ändå :)
Men nu ska jag sova hoppas ni haft en bra dag bye!:D
förhoppningsvis kmr en ny design de närmasta dagarna :)
/Jennifer

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0