allt går inte redigt som man tänkt sig

Som rubriken säger ;P
Skulle rida i dag Blaciks var världigt pigg så mamma longerade han lite innan.
Vi hade med våran hund Rmbo och han ville hela tiden springa till mamma och när han inte fick det låg han och sällde.
Sen när jag väl skulle hoppa upp på Blackis började rambo tjuta ännu mera.
Blackis tyckte det var jätte jobbigt så han började springa och galoppera så den ridturen gick inte bra.
Så jag fick hoppa av nästan direkt och ta rambo med mig till stallet så longerade mamma han i stället!
Ska ALDRIG mer ta med mig hunden till stallet -.-
Har tyvär inga bilder från idag :(
/
Jennifer

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0