usch

Blää efter rikkdpasset satt jag lite framför Blackis och gjorde iordning benskydden(satt på huk
)Och så puttade han mig så jag satt handen i hästskit (fast det var torkat då ;) ) men ändå uchhhhhhhhh
Iaf så red vi lite på vägen först sen gick vi till banan travade han lite och galopperade lite :)
Sen red vi lite på bommar i trav och skritt och sen göra halt efter :)
Sen travade vi och galopperade vi över ett mini hinder på typ 40 cm :)
fick räcka eftersom att vi egentligen skulle öva på farten :)
+att han ska hoppa i mon och på måndag :)
Han var jätte duktig men kom typ aldrig rätt på hinderna :P
men det gjorde ingethan fixade det brab ändå :)
Här kommer lite gamla ovisade bilder :)
digga den inbakade flätan där fram haha ;D
man ser inte så bra men han hade jätte lockig mann haha ;)
haha där ser man lockarna ;)
så ser det ut när jag flätarlite snabbt ;)
suger verkligen på det :)
någon annan som är bra på de?:)
/Jennifer

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0