TITT UT möte

Har varit på ett TITT UT ikväll. (Om ni inte vet vad TITT UT är så kan ni läsa om det på http://www2.idrottonline.se/BraasPonnyoRK-Ridsport/Nyheter/Klubbnyheter/TITTUT/ )

Cicci ,tränaren i dressyren, hade hand om mötet. Hon pratade om vad som skulle hända och vad vi ska träna på under våren!
Fick ett häfte som vi ska skriva i varje dag i. Det ska vara en "träningsdagbok", så jag ska skriva om hur och vad jag tränar på när jag red ut den dagen och hur jag tyckte att det gick åh vad jag tycker jag behöver träna på!

Hon berättade mer om Div 2 laget i hoppning och Div 3 laget i dressyr som kommer till hösten! (Det är vi i TITT UT som ska vara med i lagen)

I Div 2 i hoppningen så är det ju så att A-ponny hoppar 65cm, B 75cm, C 85cm och D 95cm. Sune är ju en D så det blir 95cm för hans del!
SvenskaRidförbundet har ändrat hoppreglerna nyligen med! Dommaren kommer dömma i stilpoäng med, så inte bara antal fel och tiden. Stilpoäng med!

I Div 3 i dressyren så kommer vi tävla i LC:1 och LB:1.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sune har fått en ny färg med! Mörkblå,röd och vit!
Har ju fått hem Agria sakerna nu och färgerna passade han SUPPPPPPER fint!
Täcket som vi fick var JÄTTE SNYGGT! Skit fint var det!

Åhhh... nu kommer Sune vara utspökad som "Agria spöket" ett tag!


Ludde och Bob

//Matilda


Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0