Tips!

Hellluu!
Vill bara ge er ett tips från hööks!
En tävlings mapp
Jätte billig bara 69 kr.
När man öppnar den har den 2 små fack och 1 lite större fack på vänstersidan.I mina sånna har jag mitt gröna kort och mina granti lappar till saddlarna i de störrefacket. Sen finns det 2 plast fack i mitten.Där jag har ägarbevis och i det andra facket har jag tänkt att jag ska spara tävlings resultat och liknande på andra sidan  är det ett till fack fast inget helt fack utan ena sidan är lös.
Där har jag Blackis pass.
Jätte smidigt inte heller jätte stor så den är lätt att ta med på tävlingsplatsen och den är inte jätte ful heller.
Billig är den också så en stor HISS på den (Y)
och om jag har fattat det rätt så är det fri frakt där just nu... :)
/
Jennifer

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0