Tävlingen.....

Nu så har man kommit hem och ridit Ludde med Melanie som red Bob!
Har gått SUPER BRA idag!!!Som sakt så hoppade jag clear round på 70 och LÄTT-D på 80...

Nollade på 70 och fick därför en liten rosset!
Vidioklipp på hoppninen här nedan för!



På Lätt D:n gick det också bra! Jag var den ända som dubbelnollade och vann allså därför!
Vidoklipp nedan för! (Banan börjar vid ca 2.30min in på klippet!)
Fick en marabo chocklad-hjärtan katong (som ett litet pris från klubben) och en gratis korv av min gamla lärare ;)
Jätte nöjd iaf!



------------------------------------------------------------------------------------------

Blev till och med lite bilder! Vissar bara några...







Imorgon så blir det att åka utt och rida dressyr igen! :P
Så Suniesen har varit ute i stallet tre dagar i rad nu! PUST!!......

//Matilda

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0