skift

Uch mamma har börjat jjobba skift varannan vecka(hon jobbar kväll)
så ena veckan komr jag iinte få rida förutom på fredag lördag och sönda men andra vecka ride rjag som vanligt.
Så jä*la arg på det!
det kmr sabba allt tävling att få lilla blackis att lära sig mera:S
förhoppningsvis kmr hon bara jjbba så ngn månad om inte kmr jag tvinga pappa att åka med mig till stallet så jag får rida själv(vilket int ekmr bli så lätt)
Men det gör att jag inte kmr rida i dag och i mon.
:(
Men fick igån grejen så jagkunde löadda upp ngn bild på datan s å här kommer dom ;)
denna bilden är zoomad så den är inte så bra plus att det är mobilbild ;)
ngn bild i af; )
men ska försöka hitta lite roliga inlägg och sånt ;)
/
Jennifer

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0