pigg ponny....

Hejsan skrev inte här i går för vi var i väghela dan :)
Men red gjrode jag :)
Blackis hade inte blivit riden sen i söndas så han var väldigt pigg och busig men det gick bra ändå :)
Det var första gången vi red i år på en torr ridbana där snön var helt borta :O
härligt att entligen kunna rida redigt :)
Iaf så arbetade jag han i skrittev och traven galoppen är lite svårare men vi försöker :) han lär sig mer och mer för varje gång vi galopperar :)
Har glömt bort att ladda upp bilderna på från hoppträningen för förra veckan så här kommer dom :)
(vi hoppade på en volt df är hindrena så små och gulliga :D)
haha oj då ?;D;S
de andra bilderna blev lite konstiga ;)
jag har typ 100 bilder jag inte visat haha :) men dom kommer sen :)
idag ska jag bara arbeta han över bommar galoppfattningar svänga ja hård arbete sen ska vi skritta ut i skogen lite :)
imorgon ska e-l hoppa han lite i ridhuset så tror jag att jag ska hoppa han lite efter det :)
/Jennifer

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0