oj....

har inte haft tid och ork att skriva här på 2 dagar tyvär :/
Men som Matilda skreb i igår var vi på dressyr träning :)
Blackis var inte med eftersom att mamma jobbar denna veckan på kvällen.Så jag lånade ridskole häst i stället.
Jag fick min lilla Hajen :)
Vi övade lite på skänkelvikningar och i galoppen.
Gick jätte bra!
Hajen är så grymmt duktig och super fin(Y)
När lektionen var sluut fick jag mke beröm för min sits bara det jag jag kommer över på ena sidan i galoppen men det är bara att öva bort ;)
annars var allt utmärkt :)
Har bara lite ont i benen eftersom att man måste ha så mke skänklar på han för att han ska komma i gång ;)
Här kommer lite bilder från söndagen förra veckan haha ;)
Så kul kand et var aatt springa snabbt och itne behöva ha huvudet fint ;)
haha lite läskig bild ;)
Ska skriva lit eom när jag letade häst och sånt nu ;)
/Jennifer

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0