Kul att se...

Åhhh vad kul att se att besökarna börjar gå uppåt lite grana!
jag är sååååååååååååååååååååå ledsen att jag inte har hunnit att lägga yt något inlägg på någon dag! Har haft fult upp!

Igår så tog jag och Sune en liten runda barbacka med sötisarna Nathalie och Melanie!
Sune gick jätte fint! Hade fin form i alla gångarterna och ville även göra lite bakdelsvändning med mig :D

Idag så var jag sååå lat så jag orkade inte sätta på en sadel på han :P Åh jag älskar ja bara att rida barbacka så det blev de i dag igen! ;) Lika dant idag var det, Sune gick i fin form hela tiden och han värkade njuta av skogs rundan!

Imon så blir det att tömma "bajsenekajse" (gösselstacken) :S
Få se om det kommer någon/några söt/söta liten/små filka/flickor som vill hjälpa mig!
Det är en tjej i min klass som har LOVAT att komma imon! Får se hur det blir med det! ;)

Ha det såååå bra!

//Matilda

Kommentarer
Postat av: hoda qabil

sv: åh, tack så mycket :) om ni vill kan ni gärna ställa en fråga på min frågestund!

2011-03-13 @ 12:11:23
URL: http://hodaheterjag.blogg.se/
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0