klampar

Har ridit Blackis idag :)
Ridbanan var snöklädd så han fick klampar i hovarna hela tiden så mman kuunde inte rida så mycket tyvär:(
men det gick ändå rätt bra han var lite pigg och sådär :P
Imorgon ska vi till ridskolan för e-l ska hoppa han lite eftersom att han blir så pigg :P
Vet inte om jag ska rida men det kvittar bilder kommer! hoppas jag haha :D
Nästa vecka blir det inte stallet förrän fredag men ska ju ändå blogga självklart så har tänkt ut att jag kan skriva lite om resan med att prova häst,vad för häst jag ville ha,hur jag hittade Blackis
dvs
all häst letning ,provridningarna och hur jag hittade Blackis och vägen till att han blev min<3
/Jennifer
Finns det något specielt ni vill läsa om här?: )

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej! Nu har jag börjat med veckans blogg komentera bara att du är med så kan du vara en av de 3 som vinner på onsdag! Lycka till :)

http://sofiesbildblogg.blogg.se/2011/march/ah-nu-kor-vi.html#comment

2011-03-20 @ 14:34:23
URL: http://sofiesbildblogg.blogg.se/
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0