I love my horse

Hejsan!
Har ridit lilla Blackis i dag:)
Galopperade lite på linan(han blir väldigt het och jag trillade av han för ngr veckor sen och slog i knät i den hårda marken vilket har gjort mig lite rädd för våran ridbana ;))
Och blackis var jätte lugn det var helt underbart kan inte beskriva känslan !
Iridhuset blir han galen men annars är han lugn<3
Sen travade jag lite också så klart:)
utanför banan ligger det en pressening och den började prasla så blackis blev red för den och jag tappar lite balansen och han blir rädd för det så snubblar han och blir rädd för det och jag tappar balansesn i gen och han blir rädd igen och börjar galoppera ?
låter lite konstigt men kanske inte så specielt ,men jo det är de!
Ivanliga fall hade han fått damp och börjat sparka bakut och springa när jag tappade balansen?
Sen började han gosa med mig och ja blev glad för jag tänkte att han gillade mig ända tills jag kom på att jag hade godis i fickan han gosade på-.-
haha
/
Jennifer

Kommentarer
Postat av: Clara

Fin blogg. Kommentera min :)

2011-03-03 @ 20:00:32
URL: http://clarathoresens.blogg.se/
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0