Hovslagare

Glömde säga att blackis fick nya skor i går.Jag var inte med men mamma var såkllart där:)
Hon sa att han stog lugnt hela tiden :D

Idag älskar jag min ponny!<3
Jag var arg och ledsen för min lillebror hade tömt min godis skål som jag sparat i ett halv år med klubbor som inte finns längre elr som är svåra att hitta ..:@ i hate him...
Så när jag kommmer till stallet får blackis lite drick jag böjer mig ner för att sätta på benskydd och då får han lite hö av mamma självklart ska han titta vad jag gör så han sticker ner huvudet i mitt hår och han var ju blöt av vattnet han druckit men det viste inte jag;) Så jag trodde bara det kom hö i håret tills jag ser att det droppar vatten och drägel från mitt hår (Y) mums(Y)*host*
sen var han jätte duktig men hinner inte skriva mer nu ha det bra (Y) byee!:)<3

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0