hoppa bana :)

Idag var det hoppträning för både mig och matilda:D
här får ni veta hur det gick för mig :D
Blackis var jätte lugn idag han blev pigg i galoppen men sprang inte iväg och sånt :D
Vi hoppade fram i trav på¨ett räcke och sen höjdes det och vi kom i galopp sen hoppade vi en bana på 5 hinder sen höjde vi och hoppade en bana på 7 hinder och sen en på 9 hinder Blackis klarade det jätte bra men jag måste tänka på att inte gå fram innan hindret men det är bara att öva ;)
Annars gick det bra och många sa att vi var duktiga och att jag verkligen hade kommit långt med han och att jag verkligen övat och tränat hårt(Y)
Laddar upp en ritad bild på banan i morgon om inte matilda har gjort det innan mig ;)
På söndag är det klubbtävling :)
Eva.Lotta( E-L)
Ska tävla han eftersom att det är första gången :)
Clear round 60 + 70 cm :)
/jennifer

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0