hiss(Y) or diss(N)

Här kommer en hiss och diss
den är väldigt sen för vi hade andra saker innan men matilda kunde inte se dom på hennes datr tyvär :)
här kommer lite saker från nhööks :)
någon som vet någon annan bra sida som man kan ta bilder if rån?:)

Schabrak Gold Medal® Supreme

pris:349 kr
Jennifer:Gillar modellen men märket?ush varför sätta ett gult märke?tycker inte alls det är fint och det är väldigt dyrt för att vara så enkel lixom :)
Diss(N)
Matilda:Gillar det, fast skulle häst gjärna ta bort det gula märket!!!!!!! OM det skulle vara vitt märke så skulle det vara helt okej!!
Diss!

CRW® Veneto nubuckstövel med snöring

pris:1799 kr
Jennifer:Å älskar de här stövlarna och skulle gärna vilja ha dom :DMen har tyvär inte pengarna...:(
Gillar inte färgen men de skulle vart snygga i svart :D
Hiss(Y)diss på färgen ;)
Matilda:Tycker faktiskt exakt samma som Jennifer!!!!!
Hiss! Fast färgen nja....

Aachenträns Gold Medal® Artemis

pris:749 kr
Jennifer:Gillar inte träns som har så tjock rem,inte alls min smak.
Väldigt dyrt men kan iinte säga ngt om priset eftersom att jag inte rikktigt vet vad träns ska kosta ;)
Diss (N)
Matilda: TYcker om det! Fast nosremmen skulle kunna vara typ 0,5 cm tunnare! Skulle nog köpa det om jag skulle ha pengarna och att jag inte skulle ÄLSKA dom tränsen jag redan har!
Hiss!

Pannband med Swarowskistenar

Pris:649 kr
Jennifer:Gillar de här pannbanden.Snygga och enkla:)
Tycker där i mot de borde vara lite bredare så skulle det vara ännu snyggare;DVill gärna ha ett men har itne pengar tilld et heller ;(
Hiss(Y)
Matilda: Så snyggt till vissa tillfällen! Annars om man skulle ha det på en hopptävling så skulle det vara alldeles för mkt "bling,bling" för min del!
Hiss!

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0