hiss och diss

Här kommer en hiss och diss med saker från hööks :)

Färgade sporrar

pris:149 kr
Jennifer:Jag tkr det är snyggt med färgade saker och färgade sporrar är jätte snygt
om spporrar kmr behövas för mig och backis ska jag absolut köpa de här ;)
Hiss(Y)
Matilda: Nja.... Inget för mig precis! Blir alldeles för mycket tycker jag. Dom ska vara silvriga enligt mig! Fast tycker att det ändå så är ganska fräkt med färgat... Liksom lite anorlunda!
Fast blir ändåså en DISS för mig!
(De finns även i blå)



Ridbyxor Challange Denim CRW®

pris:449 kr
Jennifer:Jag har sånna här byxor tycker dem är jätte snygga och jätte sköna!
Hiss!
Matilda:LOVE,LOVE,LOOOOOOOOOOOOVE! Gud var snygga dom är!!!!!!! Ahhhh... har inga sådana än men MÅSTE ha!
HISSSSSSSSSS!
(Finns även i blå)


Pannband med sidenband

pris:49 kr
Jennifer:Tycker dom här är sjukt fula:S
Men dom är ju billiga ;)
Diss
Matilda: Tycker 100% lika dant som Jennifer! Biliga kanske men skulle aldrig köpa dom!
DISS

Prestige Allround Showmaster®

pris:249 kr(just nu rea på hööks 124 kr)
Jennifer:Tycker domma är ganska snygga.
Men tycker inte riktigt färgerna passar tsm.Men helt okej!
Halv hiss!
Matilda: Hmmm... Vet inte riktigt vad jag ska tycka! Det är inte specielt snyggt med att dom har delat shabraket med två olika färger! Om de skulle vara hel vita eller hel råsa (såklart med märket kvar) så skulle dom vara mycket snyggare!
Det är inte såå fult så det förkännar en diss.
Så det blir en LITEN HISS!


Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0