Hiss och Diss

Tänkte ta en liten Hiss och Diss ikväll! Blir saker från Hööks i dag!:)


Överdragsbyxa CRW® Racing

Pris:199kr

Matilda: Tycker att det värkar vara en jätte bra grej! Praktiskt och bra, funderar faktiskt att önska mig ett par!
Fast förstå inte vf dom ska vara vita! Kunde väll varit svarta!
Ex. Jag skulle ha dom för att inte skita ner mina andra ridbyxor, fast om överdrags byxorna också var vita så skulle jag ju ändå så gå och tänka på att inte skita ner dom!
För jag skulle inte vilja gå med fläckar på byxorna (även om det var överdragsbyxor)
HISS
Jennifer:Hm matilda ;)Det är ju för att kunna ha dom på tävling som dom är vita ;)Sen finns det andra överdrags byxer som man kan ha till vanlig ridning ;) 
(jag har ett par svarta);)Men iaf jag tycker domma är jätte bra och jag ska absolut köpa sånna här i sommar när jag får pengar :)
Hiss!(Y)

|

Hoppspö med gummihandtag 50 cm

Pris:79kr

Matilda: Tycker värkligen om detta spöt! Inte alls dyrt och sen så är det jätte bra! Har själv ett sånt, och man får jätte bra gräpp om det! Jätte skönt att hålla i och det är absolut helt okej för mig!

HISS

Jennifer:Hm:Pvet inte alls hur detta spöt är så kan faktiskt inte säga något mer än attd et värkar bra ;D

 

Showmaster® Star schabrak

Pris:199 Kr

 

Matilda: Nja.... kan inte riktigt se charmen i det! Skullr väll kunna vara gulligt på en liten fet shettis,fast om jag skulle ha det (shettisen) så skulle jag nog ändå så inte köpa det! För 199kr så finns det sååååå mycket snyggare schabrak!
DISS
Jennifer:Tycker detta schabraket är gulligt :)Och ag skulle själv kunna köpa det men självklart finns det schabrak som är lite finare att rida med men lite billigare och jag hade köpt det :)
Halv Hiss :)

 

|

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0