glad häst=bra ridtur

Red i skogen i dag med Blackis.
För han har hoppa väldigt mycket och behöver ta det lite lugnt :)
Han var jätte glad och öronen var framåt hela tiden ,så roligt att se :)
Han var faktiskt väldigt lugn lite då och då han började springa men saktade av när jag bad
han om det :D
När vi vändemot stallet blev han därimot väldigt pigg :)
Men så länge han är glad är jag glad:)
På söndag är det klubbtävling som Matilda skrev att hon skulle vara med på:)
Blackis ska också vara med fast jags ka inte tävla han Eva-lotta ska rida han :)
60+70 har jag skrivit det?
Då ska han få ha på sig sitt nya schabrak jag köpte för länge sen haha ;)
Men har sparat det till första tävlingen :)
Känns som att vi behöver förnya våran design här eller vad tycker ni?:)
jag tycker det är dags snart haha ;D
tips på färger och liknande?:)
/Jennifer

Kommentarer
Postat av: Niklaselle

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-06-09 @ 16:56:14
URL: http://niklaselle.blogmentions.com
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0