Fullt i helgen!

Har helt fullt bokat helgen!
På lördag så blir det första dressyr "titt ut" lektionen! Sen så på Söndag är det en liten klubbis som jag tänkte vara med i. ;)

Ska hoppa först clear round med Sune på 70 cm och sen en LÄTT-D! (80cm)
Det är bara sååååå segt på klubbisarna i Braås! Dom har ju lagt in en förklass med! (Där får man hoppa hur lågt som helst.) Så det är hur många som hälst som hoppar 40 i det! Det tar typ flera timmar som hälst känns det som.... :(

Blir väll så som vi (mamma och jag) brukar göra, åka dit senare och inte hjälper till att bygga barnan ;)
Fast då blir edt ju inte att jag kan gå bannan heller!...
Hmmm... Vad ska man välja:
*Gå upp JÄTTE tidigt för att åka dit och hjälpa till med barnan + att gå den och sen vara där och vänta i ca 2 timmar tills jag kan rida fram han.
Eller
*Sova lite längre och åka dit och får lära sig barnan med hjälp av att titta på några andra som hoppar den!

Enligt mig så är det inget svårt val!


Kolla bara såååååååååååå söt han är! <33

// Matilda

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0