Första banan på 1m...

Första banan på 1m för mig och Sune idag! Tyckte att det gick JÄTTE BRA! Fast han var lite trött sen igår så sista gången så rev han två hinder... Han orkade inte lyfta upp benen i slutet ;)

Som Jennifer sa så hoppade vi fram på ett räcke några gånger och sedan hoppade tre olika banor!
Slängde ihop några bilder på banorna ;)

Första banan på 5 hinder:

Inte så snyggt men det får väll duga! Jag hoppade 80cm på den här banan och han 0:de :D

Andra banan på 7 hinder:

Här höjde dom lite och då hoppade jag 90cm :)

Tredje banan på 9 hinder:

Höjde yteligga lite till och då så joppade jag min första bana med han på 1m! Supper nöjd, fast han rev två hinder (kommer inte ihåg vilka ;)).

//Matilda

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0