Dressyrträning

Idag så har både jag och Jennifer varit på dressyr träning på ridskolan (BPK)!
Hon skriver nog om hennes pass sedan så här är mitt iaf!

Det gick väldigt bra för mig och Sune!! Super nöjd allså!
Mamma tog några bilder fast har ej kamran här så dom kommer sen! :P

Sune var i jätte fin form hela tiden och han tog inte upp huvudet så mkt när jag drev på han! SUPER FINT!
Det känns mycket bättre nu när jag inte lättar på ytterhanden så ofta. När jag gjode det så sänkte han bara huvudet, inte krökde det!

Tränaren tyckte att det gick helt utmärkt idag! Hon ville att jag så snart som möjligt skulle ut på lite lokala dressyr tävlingar och tävla för klubben då!
Det är ju det jag vill, fast har inte fått min licens än -.-

Som sakt jag bjuder på lite bilder när jag får tag på kamran!

//Matilda


Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0