Dålig på att komma på rubriker!!

Inget ridet värken idag eller igår! På onsdagar och Torsdagar så är det ju Sunes vilodagar!

Imon så blire en liten snabb ridtur med Sune... På lördag tänkte jag jobba han lite mera och sen på söndag så är det banhoppningen på TITT-UT!

Vet inte alls vilken höjd jag kommer att få! Lite pirrit faktiskt, Eva-lotta (tränaren) försker att få upp mig på lite högre hinder nu! Så dom sita hopplektionerna har Sunis och jag hoppat lite över metern.. Så undrar vilken höjd det blir! ;)

Ska anmäla mig till klubbens lilla klubbtävling den 3:de april... Vet inte vilka klasser jag ska vara med i!
Fundera antingen på det jag brukar (Clear round på 70, Lätt D 80) eller om jag ska ta clear round på 80 och lätt D 80 med!
Hmm... ja,ja har en tid tänke tid! Ska anmäla mig på söndag!


Mhmm.. Ser lite roligt ut!!!

//Matilda

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0