Åhhh vad jag....

Åhhh vad jag ÄLSKAR när det är FINT väder med regn,snö/slask,blåst m.m! DET BÄSTA SOM FINNS! xD :S

AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Kan det inte bara bli sommar snart! Då så kan man ju göra ngt iaf!

Idag så gar det inte blivit något ridit pga vädret! :@

På sommrana så är det sååååååååååååå mycket lättare att har hästar hän på vintren och så kan man ju göra mycket mera saker när man rider (allså för dom som inte har ngt ridhus, som jag).

I sommar så ska jag och en kommpis till ljungby till ett tränings läger!... (inte ridläger, träning)
Kommer bli SUPPER kul!



//Matilda

Kommentarer
Postat av: Gurkiss

Jag förstår att vädret är träligt när man ska rida blää



Hoppas du har vackert väder idag. Här är det strålande sol idag.



ha de gott.

kram Gurkiss

2011-03-11 @ 08:26:31
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Postat av: lollo (:

är det du och jennifer som ska åka? :)

2011-03-13 @ 09:48:05
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0