YEEEEEESSSSS!

Omg det funkar!!! JAAAAA! Vad jag blir lycklig! Dom senaste dagarana så har det inte gått att komma in på Blogg.se :/

Har iaf haft en helg kurs i dressur eller hur man nu kan säga. Det var allså speciallträning både igår (Söndag) och idag!
Har verkligen gått SUPER! Ni kan inte förstå hur bra Sune har gått! Tyvärr så finns det inga bilder :(

Igår så gjorde vi bara lösgörande arbete. Tex skänkelvikning,fram/bakdelsvändning,volter och sånt. Sune kom verkligen ner i formen. Nästan lite för mkt! Men annars så gick han jätte fint!

Idag så övade vi olika övningar från Lätt C:1 programmet som vi ska ha en liten programridning på den 14 maj tror jag. Det programmet tycker jag är jätte lätt och kan det i huvudet som en smäck... så jag övar mkt på lätt B:1 programmet nu, så jag både kan tävla i C:1 och B:1 :)

Cicci (ridläraren) säger att om jag tycker dressyr är roligt och vill fortsätta tävla i det till hösten så kan jag tävla i Lätt A:1 med då! Hon säger att jag kommer klara det galant, vi skulle bara börja träna på förvänd galopp och mer skänkelvikning innan jag kan rida det! Men till hösten så! :D:D:D:D:D



//Matilda

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0