WOHOOOOOO!!!!

AHHHHHH.... Gud vad jag är både nöjd,stolt och glad! :D :D :D :D :D :D

Första dressyrtävlingen avklarad iaf.
Vi hade med en ryttare från ridklubben som är van att vara vid tävlingar så som mamma och jag inte virvlar bort till någon skrubb eller så ;) Hon är värkligen supper snäll, vi fick låna allt möjligt av henne som vi inte hade själva. Så igår så fick i en lista av henne på 45 saker som man ska ha med sig (PUST). Efter mycket om och men så fick vi med allt + lite till...

Sune gick verkligen super på framridningen!!! Men när vi kom in på tävlingbanan så blev han lite tittig, och så fick jag startsignal så tidigt så jag han inte rida runt han lite för att bara han skulle se sig omkring!

Super nöjd med ritten iaf!


Fick 64%och det ledde till en 2:ra plats :D Hon som vann fick 67%  så hon va rätt så lång före mig ;) Super nöjd är jag verkligen!!!


Här över är prisutdelningen ;)

Vann en roset,paket,påskägg som va fullt med godis,vattenflaska och hårprodukter :D



En liten klapp när allt var klart ;) Dte förkänade han!!!




//Matilda

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0