VART ÄR SLADDEN??????????????

Hittar inte den någon stans! BLIR GALEN!!!!
Det här blir väll ännu ett jätte tråkigt inlägg med bara gamla bilder! :(

Va iaf inne i stan idag och köpte fin,fina grejor! SOM JAG INTE KAN VISA FÖR JAG INTE HITTAR SLADDEN!!!!!!
- ett par ridbyxor
- ett dressyrspö
- hårfärg
- chaps
- fusk krage
- åhhh kommer inte ihåg vad det hetter just nu! Fast en såndär knapp som man sätter i kragen.
__________________________________________________________________________________________

Va ute och red med M, gick bra till en början fast fick ta över Bob i slutet för han började små stegra dig med henne och då ville hon inte rida mer.
Jag är ju en ganska tuff ryttre som inte ger upp så lätt ;)
Bob försökte värkligen att bli av med mig!!! Han stegrade sig och när han var uppe så hoppade han framåt ist för att gå ner på alla fyra igen. Han hoppade rakt upp i luften och när han landade så bockade han :S Lilla Bobis du vet väll ändåså att du är 23 år gubben??!!!



____________________________________________________________________________________________


Hoppträning idag med ;) Orkar inte göra en banskiss! Gick bra iaf :P

//Matilda

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0