Suuuuuuuuuuper nöjd!

Jag är verkligen SUPER NÖJD med ridpasset (ridpassen) idag! Sune gick som en klocka =)
Red först en liten runda i skogen och där skötte han sig helt underbart! Hade fin form och va jätte duktig på dom enkla små övningarna jag gjorde med han!

Började först bara med att jobba han med ställningen i skritt. Sen la jag in lite trav och det gjick super med halv halterna då! (Sune och jag ha haft lite problem med dom i skogen)
Blev lite zik-zak över vägen med skänkelvikning :)

Efter trav arbetet så tog jag lite galopp med. Gjorde inget speciellt med galoppen. Lät det bara rulla på i lungn gallop framåt. SUPER NÖJD!

När jag hade ridit klart i skogen så red jag ner till åkern och tränade på Lätt C:1 2008 programet tills på söndag. känns som att det kommer gå super bra om han går så som han gjorde idag :)

____________________________________________________________________________________________


På eftermidagen så tog mamma och jag oss en ridtur med Bob och Ludde. Som vanligt så va Bob sitt vanliga "pigga galopp sugna jag"!


Se det bara inte allt för roligt ut!??

På sommrana så går dom i en hage som det finns en busskur i ;) Vi tänkte först sätta stacket runt om den, fast sen så komm Bob på att han andvänder set om solskydd! Oftast så står han bara med frambenen inne i den, fast några gånger så har det hänt att han har tryckt in hela sig! TOKHÄST!

//Matilda

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0