No pic

Har ridit idag men mam1ma glömde ta kort!^^
Så duktig hon är-jag vet!!
Men jag tyckte iaf inte det gick jätte bra men sätter nog ganska höga krav på mig själv...
I ena varvet vill Blackis inte alls gå på spåret och springer utåtstäld och jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra med det.Mer än att luta mig åt det hållet och ställa och använda spöt lite lugnt(asså mer trycka och visa) mot boogen och sånt....
Men annars gick detbra men det märktes att jag inte ridi han sen i måndags för han viste inte riktigt vart han skulle ha sitt huvud..:P
Sen var det en tjej som var där(som var i huset jämte )som gillade hästar och brukar vara ii stallet och hjälpa till som fick skritta av han :P
Men segt att mamma glömde ta kort.... men ska rida i skogen i mon och ska tvinga mamma ta lite härliga bilder där med :D annars tar jag bilder i stallet ;)

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0