Min lillebror men inte jag-.-

Idag har min lille bror Hampus ridit.Danne red han.En liten shettis(en hingst)Fuskigt för han rider ju aldrig men har ändå fått rida en hingst men jag som ridit sen jag föddes har aldrig ridit en hingst;)
Iaf så gick det bra fast han skrek typ varje gång han skulle vända haha :)
Jag borstade och gosade lite med Blackis och gick lite med han på ridbanan så han fick lite motion iaf :P
Hans sår på benet är fint säger mamma ...
Hon tvättade lite till idag,det gillade inte Blackis skruttis<3
När mamma och hampus skulle släppa ut hästarna i hagen som låg ganska långt i från så gav jag Blackis lite vatten i en stor hink.Den var fyld med fatten typ 5cm kvar till kanten och han drack och drack tillslut var det kanske 10 cm kvar på bottnen så jag fyldde såklart på den och då drack han ännu mera....
Men han hadde inte vatten i hagen den stackarn så jag fyllde på och den andra hästen (Borran var också jätte törstig)
Tog lite bilder på hampus och blackis.
Tog även kort på lammen men självklart har jag inte rätt data för att lägga in bilderna.
Hinner kanske inte lägga in dom i morgon heller för vi ska till....*trumvirvel* ULLARED!!!
Så får se vad jag får mig hem därifrån ;)
/Jennifer
Vet ni vad jag kom på?
Att jag inte berättat om hästarna i stallet så nästa gång jag inte ska rida så skriver jag om det istället så ni har något att läsa, bra va? ;)

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0