Lerhästar!!!!!

Jag har världens lerigaste hästar hemma hos mig ;)
Man ser (såg) inte vilken färg dom var i innan jag ryktade dom! PUST!

Gissa vilka som badar i våran "sjö i hagen"?????

GRANNENS ANKOR!!!! Lite roligt ser det ut! På dom djupaste ställerna så kunde dom faktiskt simma lite! HAHA, man blir bara så full i skratt när man ser dom!

Blev ingen ridning idag. Det blåser ju så mjt + att det är Sunes vilodag :D Fast imorgon så ska han få komma ut lite! Få se vilket bushumör han är på då ;)


En LITEN bild från Vedbände.... Sitter som en kråka jag vet!
Tänk igentligen hur mkt jag har utväcklas nu när jag har haft Sune! :D

// Matilda
'


Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0