Inte haft tid

Hejsan hoppsan har inte haft tid att blgga i dag och i går :P
Igår red jag lite på banan med Blackis.Han var jätte duktig men man märker att han inte jobbat så mycket på galoppen där han bodde innan.För han springer uppe med huvudet och har svårt att lyfta upp sig.
Annars gick det jätte bra :)

Idag:
Red på bananidag med.Han var jätte duktig.Idag red vi på det vanliga tränsbettet.Han ser sin frihet i det och börjar springa och vill inte alls sammarbeta men efter en stund blir han bra igen :)
Mamma red han lite i dag för hon ville det:P
Han var jätte duktig och hon hölll på att få han att svänga i bakdelsvändningar och sånt.Sen fick jag såkalrt rida igen:)Vi övade lite till i galoppen och det gick bättre än i går men det är fortfarande mkt övning kvar något som var bra var att han fattade galopp från skritten :)
Och när jag skulle börja trava gick han fortfarande i form i byttet även så när jag saktade av :)
Så ja jag är nöjd ;)
Tog bilder men självklart har mamma och pappa den datan som det går ladda upp på....-.-
men förhoppningsvis kommer dom i mon :)
/Jennifer

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0