Dressyrträning med blackis...

Har vart på dressyr träning med Blackis.
Har inte ridit han på 1 vecka nu uutan han har longerats och sånt :)
Ibörjan ville han inte alls gå fint men gick att få iorning han efter en stund.
Igaloppen var han hur dum som helst.Hoppade och ville bara springa, men han sprang ändå inte i från mig.
Sen var han jätte duktig:)
Men sen krabbade han i galoppen igen han ville inte alls galoppera på volten och det kändes som att han skulle kasta av mig...
Han ville /kunde inte fatta rätt galopp inte springa i form utan barastäld utåt -.-
Andra varvet gick jätte bra.
Ska träna för cicci på söndag i gen så då kommer han vara bättre riden och sånt.
Hon sa även att jag ska ha pessoat nu en längre tid för att han funkar bra på det och jag har en lätt hand sen ska jag utbilda han mer på det tränset eftersom att han inte drar iväg och krabbar men sen ska jag självklart byta tillbaka.
Så ja vi får se hur det går på söndag :D
/jennifer

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0