Dressyr träningen igår...

Är bara så arg på mig själv!!!!!!!!!!! Hittar fortfarnande inte kamerasladden så jag lägger ut JÄTTE tråkiga inlägg utan bilder nu! :@

Det va iaf dressyr igår för mig och Sune! Han gick JÄTTE fint ca. 50 min och tramsade bort 10 min!
Han har ju fått något konstigt för sig.  I en vecka nu så han tramsat, han har gjort skänkelvikning på vägarna och bakat ner i diket, hoppa från ena sidan av vägen till andra, bockat,sparkat bakut och stegrat sig! Sen så blir han bara ännu argare när jag säger till han :S Blir tokig på han!
Idag så stegrade han sig odenkligt! Det kändes som han skulle välta omkul!
Iaf så var det nog den bästa dressyr lektionen jag någonsin har haft med han! Han va i låg form hela tiden, hade han väldigt bra imellan handen och skänklen fast i galopp fattningen så tog han upp huvudet och galloperade på stället några steg och sedan fatt full fart framåt! MÅSTE TRÄNA PÅ GALOPPEN!!!!!!!!!!!!
Är super nöjd med lilla Sune <333



//Matilda

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0