dressyr träning för Jennifer

Hejsan i dag har det vart dressyr träning.
Jag och min broder har vart duktiga och cyklat till ridskolan vet itne riktigt hur långt det är men jobbigt är det ;)
+ att det är en jättte jobbig och brant backe där.....
Iaf red jag Hajen min älskling<3 det gick jätte bra och cissi sa att det gick jätte bra och att jag red fint och sånt :)
Och jag fick i hop han bra och ja allt ;)
så jag är stolt sen var det bara att cykla hem igen -.-
Den 19 april är det påskhopp på ridskolan det är som en tävling fast man ska ha meed sig påsk ägg och det skulle vara kul och bra om jag och blackis kunde vara med på det :D
Fast utan påsk ägg (äter ändå inte godis)utan mer som en träningstävling :D
Fast mamma jobbar skift den dagen så vet itne om det går och jag vet inte vilken tid det är hoppas det är tidigt så jag får vara med :D
här får ni en liten upp och ner vänd bild så vrid på huvudet :D
ha det bra ,jennifer

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0