Bättre sent än aldrig....

Fick känna på hur det var att vara en vanlig tjej utan häst i natt.
Drömde världens hemskaste dröm i natt....
Det började brinna på ridskolan och vi hade Blackis i transporten och han brann upp och et gjorde även min bror och hajen min favorit häst på ridskolan.(Ska inte gå in på detaljer,skalle ta år att förklara)
Hemsk dröm iaf och det var väldigt konstigt för när man har hästar orch rider känns det som att man lever 2 liv liksom.Går inte förklara men när man är hemme är man inte samma person som i stallet ,så någon på skolan skulle nog inte känna igen mig i stallet och någon i stallet skulle nog inte knna i gen mig i skolan då jag inte är den som direkt skriker i klass rummet ;)
Så att vara utan häst var väldigt märkligt (Jag har haft häst typ sen jag föddes;))
Men iaf om ridningen
Blev ingen ridning haha:PDet blåste jätte mycket och mamma ville inte att jag skulle rida han då för han får damp och kastar av mig så fort han blir rädd.....
Så hon longerade han i stället och han var jätte duktig :)
Men nrä jag skulle ta in han från hagen ville han itne alls komma utan sprang i väg från mig -.-
Föresten det har kommit lamm ungar i stallet :)
ska se om jag kan ta ilder på dom i morgon.....
jätte söta är dom :) Det har typ kommit9 tror jag ?:D Och då är det4 mammor som har fött och det är 24 stycken som ska föda så det blir många bebisar (är inte säker på att det var så men jag tror det)
Är klar med filmen om Bubble pop föresten :D
måste bara klippa bor lite av låten :)
Så den kommer nog upp i morgon :)
/Jennifer

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0