lycklig,lyckligare,lyckligast=jennifer

Förlåt för att jag inte skrvit sen i fredags.
Orkar inte skriva om lördagen och söndagen,men skriver lite om hoppträningen i dag.
Hottträning:
Vi hoppade på uteridbanan idag(på ridskolan)
Första gången han hoppade ute där.Vi hoppade räcken ocrar häckar grindar och han stannade på 2 hinder.
Helt underbar var han.
Han var en av de lugnaste hästarna där ändå var det första gången vi hoppade där.
Han gick helt perfekt och tog rätt galopp efter hindrena.
Det finns inte ord för hur lycklig jag är.
Mamma har vart nervös för det här i en vecka och så gick det så här bra.
Det var en gång då han drog i väg lite men då lät jag nästan han göra det.
Sen var det en gång han hoppade lite på bakbenen.vet inte riktig vad det var som hände.
Men det var bara några centimeter.Han har inte riktigt fattat att han kan stegra och bocka X) tröga lilla ponniii:)
Mamma har anmält mig till en extra spec hoppning eftersom att det inte är ngr mer hoppträningar för i vår:(
På hennes födelsedag mkt snällt:)Dagen efter är det sommarhoppet :)
Har tyvär inga bilder men förhopnings vis kan jag lägga upp bilderna från tävlingen i morgon:)
Älskar min ponny:')<3
//Jennifer

Kommentarer
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0