Glada nyheter-dåliga nyheter

Hejsan hoppsan inte ridit Blackis i dag heller har vart iväg.
Men var och kramade om han lite i hagen och så:)
Iaf så tänkte jag ta lite nyheter här då :)
Den dåliga får vi börja med:)
Foderponnyn Tosca jag hade fick ju fång.Därför fick hon lämna mig..:(
Hon skulle vila i 5månader.
Nu har det gått den tiden och hon släptes ut i hagen med munkorg.Tyvär klarade hon inte det och har fått tillbaka fången.
:((
En nyhet som är bra är att hon som var fodervärd på miss zuccini innan jag provred henne har skrivit här och berättat att hon sålts nu och har det bra:)
Roligt att höra.
Klart man undrar var hästarna hamnar när man provridit dom/lämnar tillbaka/säljer dom:)
//Jennifer

Kommentarer
Postat av: sofie kullenberg

Hejsan Jennifer !

Jag heter sofie kullenberg & jag ville bara säga att jag har köpt miss Zuccini nu ! och om du vill veta mer så kan vi ju höras av via mejl eller facebook :) ! Tänkte bara om du kanske ville veta hur hon har det nu och så & jag kan ju kanske skicka bilder eller så :)

2011-09-17 @ 15:33:42
Jätte rolit att ni vill kommentera men på denna bloggen finns det vissa kommentarer vi inte vill ha. Inga hotande,inga elaka kommentarer vi vill heller inte byta bloglovin med ngn dvs vii vill inte följa din för att du ska följa våran vi följer de bloggar vi vill :) tack! Glöm inte bort att ingen kan vara anonym på internet:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara Jennifer och Matilda kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0